Layout by Julia E.

Saturday, December 14, 2013

From my phone

Moikka! Mulla on hirveesti mielessä ideoita mitä tänne blogiin seuraavaksi kirjottelisin, mutta aina se mun aika vaan katoaa jonnekkin, päivään tarvitsisi pari lisä tuntia. Täällä kuitenkin elellään ihan sitä normaalia arkea, viikko vielä ja sitten odotettu joululomakin starttaa. Ei taida mitään erikoisia suunnitelmia edes olla, mutta pieni tauko koulunkäyntiin on aina tervetullut. Tässä pieni katsaus mun kännykkään kuluneiden viikkojen, ehkä jopa kuukauden ajalta.
collage.104
1. Yllättäen Starbucks, mutta se on kyllä mun ehdoton lemppari kahvila ja mun uudeksi lemppariksi on nyt kylmien ilmojen mukana muodostunut white chocolate mocca, yummy! Kesällä sitten paluu niihin kylmiin juomiin helteiden palatessa. Helteitä täällä kyllä parhaillaan kaivattaisiinkin, asteet on ollut 0-5°C ja mä en omista vielä edes talvitakkia.. Tai no välillä mitään talvitakkeja ei edes tarvita, nimittäin lämpötila vaihtelee viikoittain. Edellis viikkona oltiin kaikki ihan jäätymispisteessä, mutta viimeviikolla lämpötila kohosi 20°C paikkeille... 2. Kouluprojekteja.. täällä sun arvosana koostuu pisteistä, ja projektit on yleensä monen pisteen arvoisia. Normaalia on myös tehdä sun projekti jostain syötävästä, oon kerran jo tehnyt cookie kakun, joka kuvasi mun DNA mallia... erilaista siis tämä koulunkäynti täällä. 3. Ihanan rentouttavaa viikonloppusin käpertyä lämpimän viltin alle ja selata vaikka we heartin etusivua. 4. Loviisan kanssa frozen yogurteilla, ja tietysti aina niin hyvillä lisukkeilla, herkkua!
collage.102
1. Herkkuravintolassa syömässä host-isän synttäreiden kunniaksi. 2. Katsomassa ensi-illassa uusi nälkäpeli, Chatching Fire. Oltiin vielä yö näytöksessä, mutta joku tais onneksi pitää mut hereillä silloin kun olin nukahtamispisteessä. Leffa oli kyllä itsessään katsomisen arvoinen. 3. Kylmä, kylmä, kylmä. Kolmen viltin alle kääriytyneenä katsomassa koulun viimeistä jalkapallopeliä. Oli tullut jo tavaksi viettää perjantai illat meidän Wildcat Stadiumilla, onneksi lajit vaihtuu ja seuraavaksi voikin ruveta seurailemaan jotakin muuta lajia. 4. Ei tuu hirveesti omia naama kuvia otettua, tässä kuitenkin yksi ennen Early thanksgiviniä.
collage.105
1. Host veljen kanssa ostoskeskuksessa viettämässä lauantai päivää kylmien juotavien kera. 2. Bonfire iltaa viettämässä Loviisan kanssa. 3. Ennenkun mun host veli teki osavaltion vaihdoksen käytiin hänen lemppari jätskeillä koko perheen voimin. 4. Alabamassa einiin mukavissa merkeissä, nimittäin  hautajaisissa. 
collage.100
1. Yksi ehdottomista suosikki kaupoista! Pitäis löytyä  myös suomesta... 2. Taisin syödä kolme tuollaista jätskiä viikon sisään... tais siitäkin tulla yks mun lemppareista, nam! 3. Läksyjen ohella on aina ihmeellisesti aikaa tehdä kaikkea muuta kuin sitä mitä pitäisi tehdä. 4. True! Mikään ei ole mahdotonta, vaikka välimatkakin olis ihan liian pitkä edes laskettavaksi.

Mitä mieltä olette tälläsistä kännykkäpostauksista?

1 comment: